Subject: Selgitustaotlus - elektrointensiivne ettevõtja ja intensiivse gaasitarbimisega ettevõtja
From: "Dmitri Rozenblat | Ellex" <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>
Cc: Evelyn Liivamägi - RAM <[email-masked]>,Erle Kõomets - RAM <[email-masked]>, "Lauri Lelumees - RAM" <[email-masked]>, "Peeter-Tanel Orro" <[email-masked]>, "Jekaterina Nikitina" <[email-masked]>, "Triin Frosch | Ellex" <[email-masked]>
Date: Tue, 1 Jul 2025 16:39:14 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lp Rahandusministeeriumi esindajad,

Käesolevaga edastan selgitustaotluse elektrointensiivset ja intensiivse
gaasitarbimisega ettevõtjat (ATKEAS) puudutavates küsimustes.

Küsimuste korral palun võtke ühendust allolevatel kontaktidel.

Lugupidamisega

Dmitri Rozenblat

Dmitri Rozenblat
Tax Counsel |  <https://ellex.legal/expert/Dmitri-Rozenblat/> Profile
+372 525 0120

<https://www.google.com/maps/place/Ellex+Raidla+Advokaadib%C3%BCroo+O%C3%9
C/@59.4323456,24.7427953,15z/data=!4m5!3m4!1s0x0:0xa1b3ea80044ec86f!8m2!3d
59.4323456!4d24.7427953> Ahtri 4, Tallinn, Estonia

Estonia • Latvia • Lithuania
Ellex Raidla is part of  <http://ellex.legal/> Ellex - Baltic circle of
legal excellence
No.1 Law Firm in the Baltics by Prospera 2024

Follow us on  <https://www.linkedin.com/company/ellex-legal/> LinkedIn and
<https://www.instagram.com/ellexraidla> Instagram

This email was produced by law firms Ellex Raidla, Ellex Klavins or Ellex
Valiūnas ir partneriai offices, authorised and regulated by each country‘s
legislative acts. The standard terms applicable to our services are
available for the specific office: Ellex Raidla
<https://ellex.legal/files/standardterms2025.pdf> ,
<https://ellex.legal/standard-terms-of-ellex-klavins-legal-services/>
Ellex Klavins,
<https://ellex.legal/wp-content/uploads/2021/05/ellex-valiunas-standard-te
rms_en_2021.pdf> Ellex Valiunas ir partneriai, and the privacy policy is
available  <https://ellex.legal/privacy-policy/> here. This email and its
contents are confidential. If you are not the intended recipient of this
email, please delete it and notify the sender.